اتوپیا

مجموعه تبلیغاتی اتوپیا در سال ۱۳۹۴ با نگرشی خلاقانه در صنعت تبلیغات و علی الخصوص تبلیغات محیطی کار خود را در تهران آغاز کرد.تیم جوان اتوپیا پس از فارغ التحصیل شدن از رشته هایی مرتبط با این صنعت و همچنین سابقه کاری چندین ساله در حین تحصیل،با نگرشی متفاوت وارد بازار تبلیغات شده است.ازین رو به جرات خلاقیت در تبلیغات را می شود مهمترین شاخصه مجموعه ما دانست.سابقه ، خوشنامی و مشتریان وفادار ما گواه این ادعاست.
گروه اتوپیا متکی بر دانش فنی لازم در این حوزه و نیز مجهز بودن به دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز و انجام کلیه خدمات و پروژه ها به صورت کاملا مستقیم ، بدون واسطه و بیرون سپاری از دیگر ویژگی های مجموعه اتوپیا به شمار می رود.
از این رو افتخار این را داریم که با درک درست شرایط کسب کار شما و ارائه مشاوره حرفه ای و درخور، بتوانیم بهترین گزینه تبلیغات را به شما پیشنهاد دهیم و رونق کسب و کار شمارا به ارمغان بی آوریم.

آژانس دیجیتال

لورم ایپسوم یا طرح‌نما  به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

تفکر رو به جلو

لورم ایپسوم یا طرح‌نما  به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

کیفیت برتر

لورم ایپسوم یا طرح‌نما  به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

 

سرویس و پشتیبانی مشتریان

لورم ایپسوم یا طرح‌نما  به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

داستان ما

طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد

  • استراتژی نام تجاری 80%
  • بازاریابی اینترنتی 60%
  • برنامه توسعه 50%
  • شادی مشتری 90%